W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz opakowanie będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania.
Zwrot przesyłki z tytułu uszkodzenia w transporcie
Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli wyjaśnić zdarzenie.
W przypadku uszkodzenia przesyłki firma kurierska lub listonosz ma obowiązek sporządzenia protokołu. Sprawdzenie przesyłki oraz zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru, jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu uszkodzenia mechanicznego odebranej przesyłki prosimy o przesłanie protokołu szkody sporządzonego z kurierem lub listonoszem. Protokół jest jedynym dokumentem na podstawie, którego sklep może uznać zasadność reklamacji.
Uszkodzony produkt będzie odesłany na koszt sklepu na adres naszego magazynu. Po otrzymaniu przesyłki przez nasz magazyn produkt jest sprawdzany pod kątem opisanego uszkodzenia po czym sklep zgodnie z żądaniami Klienta zamawia nowy egzemplarz produktu bądź zwraca koszty jego zakupu.
Termin załatwienia reklamacji w przypadku wymiany produktu jest uzależniony od jego dostępności (czasu realizacji).
Reklamacje produktów